مقالات

راهنمای بسته بندی تخصصی فریت بار

توسط بهمن 30, 1397 بدون نظر
راهنمای بسته بندی تخصصی فریت بارReviewed by Bariawbari on Feb 19Rating:

از مهم ترین بخش های حمل هوایی ، نحوه ی آماده سازی و بسته بندی کالای مورد نظر می باشد .چنان چه بسته بندی تخصصی فریت بار برای کالاهای تجاری و لوازم منزل که قرار است از طریق هواپیما به صورت هوایی حمل شود ، انجام نشود . ضرر و زیان زیادی را فرستنده در انتهای پروژه حمل هوایی کالا متحمل خواهد شد . افراد برای جلوگیری از ایجاد خسارت به کالاهای ارسالی باید نسبت به بسته بندی تخصصی فریت بار اهمیت بدهند .ما در این مقاله راهنمای های لازم را برای بسته بندی تخصصی فریت بارهوایی برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد ، همراه ما باشید .

بسته بندی تخصصی فریت بار

شرایط بسته بندی تخصصی فریت بار کالاهای تجاری و غیر تجاری

ابزارهای معمولی که برای بسته بندی بارهای مسافربری قابل تهیه است شامل کارتن ، سلفون و صندوق های چوبی و .. می باشد . اما برای بسته بندی تخصصی فریت بار شرایط خاص وجود دارد که شامل عدم وجود هر گونه پارگی ، فرورفتگی و آسیب بر روی بسته .وجود بارکد هایی در اطراف کارتن که تمامی اطلاعات فرستنده و گیرنده کالا در آن نوشته شده باشد . تمامی برچسب و لیبل های موجود در بسته بندی را با نوار چسب پوشانده تا در زمان حمل و نقل دچار آسیب نشود .از جعبه مناسب برای وزن های مختلف استفاده کنید . در هر بسته یک نوع کالا قرار دهید .فضاهای خالی داخل جعبه بسته بندی را با استفاده از مواد ضربه گیر پر کنید .در صورت وجود کالای شکستنی از برچسب مناسب کالای شکستنی و برای کالاهای سنگین از برچسب کالای سنگین استفاده نمایید .

در صورت نیاز به مشاوره و اطلاع از نرخ و سرویس بسته بندی تخصصی فریت بار می توانید با مشاورین ما در تماس باشید .

برخی از کالاهایی نظیر مواد غذایی و دارو نیاز به بسته بندی خاص دارند و حفظ دمای کالا هنگام حمل هوایی به منظور جلوگیری از فساد کالا در زمان فریت بار هوایی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد .این نکته را همیشه در نظر داشته باشید که کم ترین قیمت ارسال بار هوایی بهترین سرویس را به شما ارائه نمی کند .اکثر افراد به دنبال کم ترین نرخ فریت بار هوایی هستند در صورتی که غافل از این خواهند بود که ممکن است با پرداخت هزینه کم فریت بار هوایی 10 الی 15 روز در فرودگاه معطل نوبت حمل خود باشند .

استاندارد موجود در رسیدن کالا به صورت هوایی به طور معمول 4 الی 5 روز می باشد.برخی از شرکت های حمل و بسته بندی تخصصی فریت بار در ابتدا قیمت های مناسبی را جهت بسته بندی و ارسال هوایی کالا پیشنهاد می دهند و اما پس از اتمام بسته بندی و حمل کالا به فرودگاه اعلام می کنند یک قسمت از بار مورد تایید گمرک نبوده و برای حل این مشکل از شما مبلغی را دریافت می کنند .این گونه است که این شرکت ها در ابتدا قیمت پایینی را اعلام می کنند و پس از آن شما را مجبور به پرداخت وجه بیش تر خواهند کرد .در انتخاب شرکت فریت بار هوایی دقت کافی را داشته باشید تا در زمان ارسال و بسته بندی تخصصی فریت بار فریب شرکت های حقه باز را نخورید .

صادرکنندگان کالا باید توجه داشته باشند که حمل هوایی با هواپیما با حمل زمینی کالا کاملا تفاوت دارد . نحوه ی بسته بندی اصولی و صحیح بار در زمان فریت بار تجاری بسیار اهمیت دارد. توجه به نوع بسته بندی، هزینه های بسیاری را در زمان ارسال هوایی بار و خسارت های ناشی از کاهش خواهد داد ، پس با انتخاب مناسب شرکت فریت بار هوایی می توانید بدون هیچ استرس و نگرانی کالای مورد نظر خود را ارسال نمایید .

بسته بندی لوازم خانگی جهت فریت بار نیازمند بسته بندی اصولی و تخصصی می باشد . لوازم خانگی اغلب وسایلی هستند که در زمان جا به جایی و حمل هوایی بیش تر در معرض شکستن می باشند . برای اطمینان از سلامت آن ها در زمان فریت بار باید به بسته بندی صحیح و اصولی آن ها توجه کنیم . این نکته را باید بیان کنیم که میزان هزینه صدور بارنامه هوایی جهت حمل لوازم خانگی کم تر از هزینه بالای جریمه اضافه بار خواهد بود . از تمامی افرادی که قصد ارسال لوازم منزل خود را دارند تقاضا داریم که با شرکت فریت بار آرامیس کارگو در تماس باشند . مشاورین ما با راهنمایی های لازم تمامی برآورد هزینه بسته بندی ، ارسال هوایی کالاهای مورد نظر را به آن ها اعلام خواهند کرد .