مقالات

فریت بار به کانادا

توسط بهمن 8, 1397 بدون نظر
فریت بار به کاناداReviewed by Bariawbari on Jan 28Rating:

فریت بار به کانادا ، برطبق قوانین این کشور هر مسافر می تواند مقدار از پیش تعریف شده ای بار ، در هنگام سفر همراه خود داشته باشد. اگر شخصی بار اضافی همراه داشته باشد باید مبلغ هنگفتی را بابت جریمه پرداخت کند. با این اوصاف اضافه بار یکی از دغدغه های فکری مسافرین ، مهاجرین و دانشجویانی که به کانادا اعزام می شوند ، می باشد.

بنابراین به منظور صرفه جویی و کاهش هزینه سفر ، فریت بار به کانادا می باشد. سرویس فریت بار به کانادا شامل موارد زیر می شود :

  1. پیک آپ بار شما در شهر مورد نظر
  2. بسته بندی در صورت نیاز
  3. انجام امور گمرکی
  4. صدور بارنامه گمرکی
  5. حق انتخاب نوع سرویس با شما خواهد بود.

در صورتی که قصد انجام فریت بار به کانادا را دارید با برقراری یک تماس تلفنی ، کارکنان با تجربه و حرفه ای آرامیس کارگو در محل مورد نظر شما حضور پیدا می کنند و محموله شما را به منظور فریت بار به کانادا آماده خواهند کرد.

توصیه ما به مسافران عزیز جهت انجام فریت بار به کانادا :

به جهت فریت بار به کانادا ، بسته بندی محموله ، حمل و نقل زمینی تا فرودگاه ، انجام امور گمرکی و صدور بارنامه هوایی را به کارکنان حرفه ای ما بسپارید. به این طریق می توانید به بهترین نحو پول خود را ذخیره کنید و خیالتان از نظر فریت بار به کانادا راحت خواهد بود.

افرادی که قصد سفر به کشور کانادا را دارند ، تمایل دارند لوازم شخصی خود را از جمله البسه ، کیف و کفش ، لوازم منزل مانند مبلمان ، آلات موسیقی ، ظروف شکستنی و … را همرا خود داشته باشند. برای سالم رسیدن تمام وسایل به مقصد با شرکت ما تماس بگیرید تا مشاورین ما مراحل ارسال بار را به شما توضیح دهند . ما مفتخریم خدمات ذکر شده را به شما مشتریان عزیز ارائه دهیم.

برای ارسال بار به کانادا ، اعلام بار به گمرک کانادا و پر کردن فرم مخصوص بار شما الزامی می باشد. افرادی قصد مهاجرت به کانادا را دارند می توانند بدون پرداخت عوارضی به مدت چهار سال اسباب و اثاثیه خود را بین ایران و کانادا فریت بار کنند.

هزینه فریت بار به کانادا حدود 30 درصد جریمه بار اضافی می باشد. محموله مورد نظر شما حداکثر 3 الی 4 روز بعد در مقصد مورد نظر (کشور کانادا) به شما تحویل داده می شود و نیازی به حضور شما در فرودگاه نمی باشد.  کارکنان ما به وکالت از شما کلیه امور را بر عهده خواهند داشت.

توجه داشته باشید که از مهم ترین اصول فریت بار به کانادا بسته بندی بار شما می باشد. محموله ای که شما جهت فریت بار به کانادا آماده می کنید ، باید به صورت حرفه ای و اصولی بسته بندی شود. به همین دلیل بسته بندی محموله شما توسط کارکنان حرفه ای و با تجربه با استفاده از بهترین مواد انجام خواهد شد.

در صورتی که قصد سفر به کشور کانادا را داشته باشید برای فریت بار به کانادا به بلیط و پاسپورت نیاز دارید. اگر قصد ارسال سوغات یا هدیه ای را دارید نیازی به ارائه بلیط و پاسپورت نمی باشد. اگر شما تاجر باشید و بار شما تجاری باشد باید کارت بازرگانی خود را ارائه دهید. در صورتی که کارت بازرگانی شما آماده نباشد ، ما می توانیم از کارت بازرگانی همکاران جهت انجام فریت بار استفاده کنیم.

هر زمان که بار شما به کشور کانادا رسید ، 48 ساعت در انبار نگهداری خواهد شد و در ابتدا شما باید هزینه انبارداری را پرداخت کنید و محموله خود را دریافت کنید.

اصول اولیه فریت بار به کانادا :

  • در تمام حمل و نقل ها به داخل و از کانادا باید از یک کارگزار گمرکی استفاده شود.
  • شما نیاز به یک لایحه و یک فاکتور تجاری کانادا خواهید داشت. (CCI)
  • مقدار حمل و نقل باید در فاکتور تجاری نشان داده شود.
  • هزینه ها توسط گیرنده پرداخت می شود.

منظور از فاکتور تجاری کانادا (CCI) چیست؟ مانند هر گونه حمل و نقل دیگری ، شما یک لایحه را پر خواهید کرد .  اما حداقل یک سند دیگر لازم است تا کالای خود را به کانادا ارسال کنید ، مانند فاکتور تجاری.

فاکتور تجاری کانادا (CCI) جزئیات مربوط به فریت بار به کانادا را شامل می شود، از جمله اینکه چه کسی مسئول وظایف است. زمانی که فرم مورد نظر را پر کردید ، چند کپی از آن بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر به جهت فریت بار به کانادا به وب سایت ما مراجعه کنید.

ارسال نظر